با خواندن این پیام، سوالی در ذهن من ایجاد شده که:   ((منظور دادستان محترم از نظارت دقیقا چیست؟))

اگر منظور ایشان فیلترینگ و بستن دهان رسانه های موجود در فضای مجازی باشد که به نظر من طرز فکر اشتباهی دارند ایشان.

اما اگر منظور ایشان از نظارت، رصد توام به مقابله به مثل و به عبارت دیگر حضور فعال مردمی در فضای مجازی باشد، با این گفته موافقم.


این روزها عده ای جارو جنجال راه انداخته اند که فضای مجازی دارد به کشور آسیب می زند و ارگان ها باید نظارت داشته باشند و مثلا فلان فرد دستگیر شود و فلان سایت فیلتر شود و فلان کانال تلگرام بسته شود و.....

بنده با ایمان راسخ عرض می کنم که این افراد دقیقا مصداق کسانی هستند که ایمان و اعتماد خودشان را به اصل نظام و انقلاب از دست داده اند!

قریب به سه دهه قبل، دشمن از طریق جنگ سخت به ایران حمله کرد. تمام قدرت های جهان هم پشت سر این دشمن ایستادند و ازش حمایت کردند. خب نتیجه ای نگرفتند و دست از پا دراز تر سر جایشان نشستند.

دشمن سالهاست ایران را در شدید ترین تحریم های اقتصادی قرار داده اما باز هم نتیجه ای نگرفته و دست از پا دراز تر باز هم سرجایش نشسته...

در تمام این سال ها چه کسی جلوی دشمن را گرفته؟ نکند مسئولان بودند که در ماشین های لوکس و زیر باد کولر در ساختمان های شیک ادارات، با مدیریت عالی و مافوق بشری خودشان، مردم را نجات دادند؟؟؟؟

نخیییییر آقایان هیچ نقشی در این پیروزی ها نداشته اند و ندارند. این مردم هستند که از ابتدای به امر، قدم در راه گذاشتند. این مردم بودند که دسته دسته در سال های جنگ در برابر آتش صدام سینه سپر کردند. این مردم بودند که سالهاست تحریم ها را تحمل می کنند و دندان بر جگر گذاشته اند.

امروز هم دشمن جبهه ی جدیدی باز کرده و در فضای مجازی جنگ نرم را آغاز کرده. چیز تازه ای نیست. چرا یک عده تازه به دوران رسیده که به میز و دفتر و دستکی رسیده اند، حول و ولا برشان داشته؟ امروز هم همین مردم جواب اینها را می دهند. شما لازم نکرده برای کسی تعیین تکلیف کنید.

اگر انقلاب متعلق به مردم است، این مردم خودشان می دانند چطور آنچیزی که متعلق به خودشان است را حفظ و حراست کنند. یعنی رزومه ی این ملت، این را گواهی می دهد. این ملت هنوز هم خون می دهد، هم قلم به دست می گیرد و هم جهاد اقتصادی می کند.

آقایان و آقا زاده ها شما یا کورید یا از حقیقت جامعه فاصله گرفته اید!

امروز حتی نوجوان هایی که در سرویس های بازی آنلاین خارجی وقت گذرانی می کنند، سربازان جبهه ی جنگ نرم ایران هستند. بله شاید شما ظاهر آنها را برنتابید اما این عین حقیقت است. چه بسا گفتگوها و مباحثه های سیاسی و مذهبی ایی که در همین سرویس های بازی آنلاین بین نوجوانان ایرانی و برادران ترک و عرب و کرد آنها در نمی گیرد و چه بسا نتایج درخشانی که از این کلنجار رفتن ها در شناسنامه ی مجازی ایران درج نمی شود. البته ما عملکرد اشتباه هم داریم و بنده به آن معترفم که به امید خدا و همت مسئولین فرهنگی باید اصلاح شود.